TRENING W WADACH POSTAWY

Masz mało ruchu? Ciągle się garbisz, choć nic Cię nie boli? Poprzez przywrócenie odpowiedniej pracy Twoich mięśni odzyskasz zdrową i atrakcyjną sylwetkę, za którą Twój kręgosłup Ci podziękuje. Wspólnie przejdziemy przez odpowiednio dobrane ćwiczenia, dzięki którym poprawisz i wzmocnisz swoje ciało.

Byłam osobą, która potrzebowała bardzo konkretnych ćwiczeń prozdrowotnych, mających na celu wzmocnienie kręgosłupa i skorygowanie wad postawy w postaci pogłębionej lordozy lędźwiowej i ciągłego garbienia się… (…) Mój mąż i moi znajomi są zachwyceni efektami i dużymi zmianami w mojej sylwetce, tj. prosty i mocny kręgosłup, płaski brzuch, umięśnione uda, nie garbię się już, no i to, co najważniejsze dla każdej kobiety – podniesione pośladki i spadek w obwodach. 🙂 Teraz czuje się całkowicie odmienioną, silniejszą i sprawniejszą, zupełnie inną kobietą. Moje ciało zaczęło mi się na nowo podobać. Brak nudy i monotonii, wieczna motywacja do ćwiczeń – trener, przy którym niemożliwe nie istnieje…

Halina K.

(…) Zawsze myślałam, że nikt nie doradzi mi lepiej, niż ja sama. Chodziłam na setki różnych zajęć. (…) zrzuciłam ponad 5 kg, ale bardzo szybko wróciły one z nadwyżką 😔 (…) Dodatkowo od dzieciństwa mam skoliozę, a zaczęłam pracować w biurze 8h i odczuwałam już zmęczenie na plecach. (…) Napisałam do Michała na Instagramie i przyszłam na pierwszą konsultację 🏋️‍♂️ Teraz mogę z pewnością powiedzieć, że to była moja najlepsza decyzja przez te 7 lat poszukiwania siebie w sporcie. Żałuję, że nie zdecydowałam się na to wcześniej! 😊

Alla S.

(…) Po prawie 3 latach stwierdziłam, że czas wrócić na siłownię. W międzyczasie ciąża, macierzyństwo, pojawiające się choroby, brak kondycji… (…) Zależy mi na zdrowiu, mam dwie córki, dla których chcę być jak najdłużej. Choć mieliśmy okazję trenować tylko miesiąc, wzmocniłam się. Łatwiej kontroluję mięśnie. Trochę odpuściło zesztywnienie. (…) Miałam już kiedyś trenera personalnego, ale nigdy nie zwracał uwagi na takie szczegóły jak Michał, który dokładnie sprawdzał mój każdy ruch zarówno pod kątem prawidłowej postawy i wykonania ćwiczenia, jak i moich odczuć i samopoczucia…

Karolina B.

Najczęściej zadawane pytania

Jeden trening personalny trwa maksymalnie 60 minut.

Treningi odbywają się w Studio Treningowe Dobry Ruch, przy ul. Kaszubskiej 34 w Słupsku. 

Nie, treningi w wadach postawy odbywają się wyłącznie stacjonarnie. Online odbywają się treningi personalne.

Krok 1. Przychodzisz do mnie  z chęcią do zmiany, a po szczegółowej rozmowie i krótkim treningu ustalam najlepszy dla Ciebie plan działania.
Krok 2. Z odpowiednim planem rozpoczynamy współpracę 1 na 1, w zakresie obszarów, które ustaliliśmy wspólnie.
Krok 3. Osiągasz cele, które założyliśmy i możesz dalej się rozwijać oraz podejmować nowe wyzwania. Twoja sylwetka się poprawia, przestajesz się garbić oraz zyskujesz lepszą kondycję. 

Pierwsze spotkanie zaczyna się od konsultacji na której rozmawiamy o Twojej dotychczasowej aktywności, stanie zdrowia, stylu życia i celu, który chcesz osiągnąć. Robimy to po to, aby Twoje treningi były przede wszystkim bezpieczne i skuteczne. Dzięki temu możesz również szybciej osiągnąć swój cel. Po rozmowie przechodzimy do treningu próbnego, który pomoże Ci mnie lepiej poznać oraz pozwoli mi przygotować dla Ciebie plan działania.

Spakuj strój sportowy, buty na zmianę, ręcznik i coś do picia. Przed spotkaniem przydatne będzie również przypomnienie sobie historii kontuzji, urazów czy ewentualnych chorób, bo nie zawsze wszystko przypomina się w trakcie konsultacji, a jest bardzo ważne w kontekście Twojego bezpieczeństwa, skuteczności planu działania i lepszego ustalenia czasu, w którym osiągniesz swój cel.

Trening możesz kupić przez sklep. Wcześniej skontaktuj się ze mną, aby umówić dogodny termin np. telefonicznie – 724 351 888

Możesz też skorzystać z platformy Booksy.

To sprawa indywidualna, zależna od Twojego celu, preferencji i możliwości czasowych.
Nie ma magicznych reguł, które zawsze się sprawdzają.

Masz inne pytanie?