trening medyczny

TRENING MEDYCZNY

Dokucza Ci ból pleców, kolan lub bioder, który utrudnia Ci pracę, zakłóca obowiązki domowe lub utrudnia przyjemne spędzanie czasu wolnego? 
Jesteś po urazie lub kontuzji? Chcesz wrócić do formy lub dobrze przygotować się do zabiegu albo operacji? A może masz już dość wydawania pieniędzy na nieskuteczne masaże, ponieważ po paru dniach czy tygodniach ból powraca?

Jeśli odpowiedź, na któreś z tych pytań brzmi ”TAK”, to jesteś we właściwych miejscu! Trening medyczny pozwoli Ci pozbyć się tego problemu!

Profesjonalnie, miło i co najważniejsze- skutecznie. Ból odszedł w niepamięć. Polecam!!

Anna Ziobro

Kontrola mięśni brzucha była dla mnie wyzwaniem, ale z każdym treningiem widzę poprawę ich pracy, a co najważniejsze – nie bolą mnie plecy w odcinku lędźwiowym, gdy po całym dniu pracy kładę się do łóżka. Polecam z całego serca ♥️

Edyta R.-W.

Trening nie był intensywny nawet bym powiedziala, że w ogóle. Ale to co się zadziało po nim przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Ból pleców po prostu od tak ustał. Michał to odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Polecam go każdemu kto zmaga się z takim problemem jaki ja miałam (i nie tylko).

Magdalena Milewczyk

Co daje trening medyczny?

Przede wszystkim sprawi, że znów możesz korzystać z życia w 100%! Odpowiedni ruch przywraca Twoje ciało do swojego prawidłowego działania. Przez to Twoja efektywność w pracy, w domu i podczas wykonywania ulubionych aktywności wzrośnie. Trening medyczny wpływa na zmniejszenie bólu oraz na poprawę kondycji fizycznej i psychicznej. Poprzez przywrócenie odpowiedniej pracy Twoich mięśni odzyskasz poczucie samodzielności, sprawczości i pewność siebie.

Jak przebiega trening medyczny?

Trening medyczny trwa około 60 minut i zaczyna się od rozmowy. Porozmawiamy przede wszystkim o problemie, z którym się zgłaszasz, ale również o ewentualnej historii urazów, chorób i obecnym stanie zdrowia. Ważnym tematem będą również Twoje dotychczasowe doświadczenia związane z ćwiczeniami oraz styl życia (sen, stres, dieta, praca i inne obowiązki).

Po rozmowie wspólnie przejdziemy przez różne ćwiczenia, które pozwolą Ci poczuć się lepiej. Dzięki nim również, będę mógł dopasować indywidualny plan działania do Ciebie – to właśnie ten czynnik jest decydujący o skuteczności treningów i wyróżnia dobrych specjalistów.

Czym trening medyczny różni się od klasycznych treningów personalnych czy masażu?

W przeciwieństwie do klasycznych treningów personalnych, które są skierowane do osób bez bólu lub gotowych do intensywnych ćwiczeń, trening medyczny ma pomóc Ci przede wszystkim uporać się z bólem przewlekłym lub dodać pewności siebie w powrocie do formy, zaczynając od spokojnych i odpowiednio dopasowanych ćwiczeń. Klasyczni trenerzy personalni pracują nad sylwetką lub wynikami sportowymi (siłowymi/kondycyjnymi) u swoich klientów. Praca z bólem to nie jest ich specjalizacja. To trener medyczny ma odpowiednią wiedzę i umiejętności ku temu.

W porównaniu do masażu, na treningu aktywnie pracuje się ciałem – to Ty aktywnie ćwiczysz i ruszasz się. Daje to lepszy i trwalszy efekt niż to, gdzie masażysta “rusza” Twoim ciałem. Masaż w porównaniu do treningu to niestety często taka “tabletka przeciwbólowa”. Czasowo maskuje on główny problem, jakim najczęściej jest brak ruchu lub ruch niedopasowany do potrzeb Twojego ciała. Przez co możesz w kółko borykać się z problemem przewlekłego bólu lub uczucia słabości/bezsilności w walce z codziennymi wyzwaniami.

Jeśli czujesz obawę przed ruchem lub masz złe wspomnienia związane z ćwiczeniami, musisz pamiętać, że trening medyczny jest bardzo starannie przeprowadzany i nie jest nadmiernie intensywny. Tak, aby przyniósł ulgę w bólu i wspierał powrót do formy, a nie pogłębiał problemy zdrowotne czy kontuzje. Każde ćwiczenie będzie dopasowane tak, że z pewnością dasz radę je wykonać i nie odczujesz przy tym nieprzyjemnego zmęczenia.

Miałam problemy z chodzeniem, zaraz dostawałam zadyszki, ciężko było mi się schylać. Próbowałam jeść mniej, ale to nic nie dawało. Córka skontaktowała mnie z kolegą i tak zaczęła się moja przygoda z Michałem. (…) Ciśnienie krwi spadło, zadyszka zniknęła. Mam więcej siły i lepszą kondycję, a przede wszystkim schudłam. W kwietniu ważyłam 98,2kg, a w lipcu 89,7kg…

Edyta W.

Już po pierwszych dwóch tygodniach (6 treningów) bóle kręgosłupa ustały, a mój apetyt na sport wzrastał z każdym następnym treningiem! Odkryłam nową siebie – tą uwielbiającą sporą dawkę endorfin wywołanych treningiem siłowym…”

Kasia K.

 Profesjonalne przygotowanie do ćwiczeń, wsparcie psychiczne i mega motywacja ze strony Michała dała mi przysłowiowego kopa. Czuję się lepiej, widzę efekty i chcę ćwiczyć z nim dalej. 

Ewelina P.

move

Czy trening medyczny jest dla Ciebie?

Za pomocą kilku prostych pytań oceń samodzielnie, czy trening medyczny sprawdzi się w Twoim przypadku:
• Narzekasz na ból, a w dodatku większość dnia spędzasz w jednej pozycji
• Musisz rezygnować z niektórych rzeczy przez przewlekły ból i brak wiedzy jak temu zaradzić?
• Zależy Ci, aby być zdrową, sprawną, niezależną, zaradną osobą jak najdłużej – dla swoich dzieci, bliskich, firmy
• Jesteś po urazie, zabiegu lub rehabilitacji i chcesz się wzmocnić, pozbywając się bólu raz na zawsze?
• Pomoc lekarza, fizjoterapeuty, masażysty czy innego trenera okazała się bezskuteczna?
• Chcesz odzyskać formę i pewność siebie?
• Trenujesz amatorsko, ale często łapiesz kontuzje
• Próbujesz wciąż ”magicznych sposobów”, czyli krzeseł, poduszek, suplementów diety czy jakichś dziwnych sprzętów do ćwiczeń, których reklamy obiecywały cuda, ale nic nie pomaga?

Jeżeli odpowiedziałeś TAK chociaż na jedno z pytań – zapraszam na trening medyczny! 

Jeżeli jednak nie cierpisz z powodu bólu, ale chcesz przestać się garbić, poprawić postawę i wzmocnić sylwetkę – skorzystaj z oferty treningu w wadach postawy.

A jeśli chcesz popracowac nad atrakcyjną sylwetką lub poprawić wyniki sportowe i czujesz, że intensywne treningi są dla Ciebie – skorzystaj z oferty klasycznego treningu personalnego.

Najczęściej zadawane pytania

Jeden trening medyczny trwa maksymalnie 60 minut.

Treningi odbywają się w Studio Treningowe Dobry Ruch, przy ul. Kaszubskiej 34 w Słupsku. 

Krok 1. Przychodzisz do mnie z przewlekłym bólem lub po prostu z chęcią do zmiany, a po szczegółowej rozmowie i krótkim treningu ustalam najlepszy dla Ciebie plan działania.
Krok 2. Z odpowiednim planem rozpoczynamy współpracę 1 na 1 − medyczny trening personalny. Dzięki mojej wiedzy i użyciu odpowiedniego obciążenia zaczynasz się ruszać we wszystkich możliwych płaszczyznach i zakresach. Rozciągasz i jednakowo wzmacniasz cały aparat ruchu, celując najpierw w kluczowe obszary.
Krok 3. Zauważasz różnicę, czujesz się lepiej i zaczyna Ci się to podobać. Za kilka tygodni lub miesięcy zapominasz o dolegliwościach.
Proces trwa, a ja nie jestem Ci już więcej potrzebny 🙂
Ruch sprawia Ci przyjemność. Dodajesz aktywność na co dzień, korzystając w pełni z tego, co lubisz. Dzięki mojej pomocy budujesz zdrowe nawyki na całe życie. To inwestycja w sprawność i długowieczność.

Pierwsze spotkanie zaczyna się od konsultacji na której rozmawiamy o Twojej dotychczasowej aktywności, stanie zdrowia, stylu życia i celu, który chcesz osiągnąć. Robimy to po to, aby Twoje treningi były przede wszystkim bezpieczne i skuteczne. Dzięki temu możesz również szybciej osiągnąć swój cel. Po rozmowie przechodzimy do treningu próbnego, który pomoże Ci mnie lepiej poznać oraz pozwoli mi przygotować dla Ciebie plan działania.

Spakuj strój sportowy, buty na zmianę, ręcznik i coś do picia. Przed spotkaniem przydatne będzie również przypomnienie sobie historii kontuzji, urazów czy ewentualnych chorób, bo nie zawsze wszystko przypomina się w trakcie konsultacji, a jest bardzo ważne w kontekście Twojego bezpieczeństwa, skuteczności planu działania i lepszego ustalenia czasu, w którym osiągniesz swój cel.

Trening możesz kupić przez sklep. Wcześniej skontaktuj się ze mną, aby umówić dogodny termin np. telefonicznie – 724 351 888

Możesz też skorzystać z platformy Booksy.

To sprawa indywidualna, zależna od Twojego celu, preferencji i możliwości czasowych.
Nie ma magicznych reguł, które zawsze się sprawdzają.

Masz inne pytanie?